בייבי סנטר עפולה

מנחם בגין 80, עפולה
04-6401248

  1. תצוגות
  2. /
  3. מאווררי תקרה

מאוורר תקרה מגנט 5 4.9 EURUS III

Operation Tag

מחירים נוחים

שירות אדיב

רכישה מאובטחת
Newsletter

מאוורר תקרה מגנט 5 4.9 EURUS III

מותג:
Semicom
HVLS-D6AAA49-1

סדרת EURUS III היא בעלת מגוון רחב של יישומים מגוונים. נפח האוויר הגדול במיוחד ושטח הכיסוי הנרחב מאוד יגרמו לרוח טבעית ונעימה ויכולים לשנות את סביבת העבודה בצורה חיובית ובמהירות. בנוסף לקירור ישיר של הגוף, המאווררים מהסדרה הזאת ייגרמו לאוויר לנוע ויפחיתו את הלחות בסביבת העבודה.

סדרה המבוססת על מודל PMSM Permanent magnet synchronous motor
מנוע סינכרוני עם מגנוט קבוע, הקוטר המקסימלי במשפחה זו הינו 7.3 מטר, מוצר זה משלב טכנולוגיה אווירודינמית, שליטה pulse-width modulation) PWM), מנגנונים מכניים, בקרת שליטה, יכולת לייצר זרימת אוויר ביעילות מרבית, הורדת טמפרטורה חום הגוף והסביבה.

יתרונות טכניים

מומנט פיתול מרבי 260Nm , הגדלה של 30% בנפח האוויר

יתרונות טכניים מאוורר תעשייתיטכנולוגיית PMSM המתקדמת ביותר שנכללת בדגמי EURUS III וכוללת מומנט סיבוב יחודי.
בהשוואה למנועים לא מסונכרנים, מנוע זה יכול לבטל את צריכת האנרגיה החלקית של תיבת ההילוכים עצמה, מומנט הפיתול המרבי עומד על 260m )ניוטון(. יתרון נוסף הוא יכולת הפקה של זרם אוויר יציב יותר, דבר שמאפשר ל- EURUS III להגיע ל- 888,000m3/h הרבה יותר מעבר למה שקיים כיום בשוק.
בשונה ממוצרים המכילים טכנולוגיית הילוכים רגילה שדורשת החלפת שמנים שיגרתית בתיבת  הילוכים,
מנועי PMSM מסדרת EURUS III מבוססים על עקרון ההמרה האלקטרומגנטית עם מסורת מסבים והשראת מסבים כפולה, אטומים לגמרי ולא צריכים כל תחזוקה.
מנועים מסדרת EURUS III קטנים יותר ובהתאם לדרישת ההתקנה תופסים פחות חלל. גובה  המנועים מסדרת EURUS III הוא רק 0.36 מטר.
מכשיר ממוצע עם מנוע רגיל דורש מרחק של יותר מ 1.2- מטר בעוד מכשירים מסדרת EURUS III זקוקים ל 0.86- מטר בלבד.
מאוורר תעשייתי משקל קלמשקל קל בזכות מסבים קלים!
הדרישות הפשוטות למרחב ולמסבי המבנה של המאווררים של קייל.
מיקום מינימלי מהתקרה של מנוע המאוורר של קייל הוא רק 0.3 מטר, כך שניתן להשתמש במאוורר בכל חלל הגבוה מ 0.5- מטר.
משקלו הכולל של המאוורר הוא פחות מ 40- ק”ג, דבר המפחית את העומס על המסבים.
המאפיינים של מנוע מגנט קבוע, ובמיוחד מקדם ההספק, לא מושפעים ממספר הקטבים במנוע, דבר שמסייע בעיצוב מנוע רב-אלקטרודות ומייתר את הצורך בתיבת הילוכים תוך שימוש במערכת הסינכרונית של מגנט קבוע. כל אלה גורמים לשיפור ביעילות התמסורת.
רמת הרעש הופחתה. הרעש במנועים הנפוצים בשוק בעלי תיבת

הוספת חוות דעת

כתוב חוות דעת

logo בניית אתרים